Csupán ma néztem meg egy tavaly december végi nyugtát, és egy kicsit meghökkentem a látottakon...

2010. december 28-án reggel 9.00 környékén az egyik benzinkútnál vásároltam elektronikus autópálya-matricát... A nyugtán feltüntették a 4 napos matrica árát, mely 1170 Ft volt... Ezzel nincs is semmi bajom, csupán azzal, hogy "segéd-tételként" szerepel még egy 0,42 literes tankolásom is annak ellenére, hogy aznap reggel a kocsival még töltőfej közelében sem jártam...

Ráadásul, Alpesi Dieselt tankoltam, állítólag, noha, az autóm benzines... Mindezért az "ál-tankolásért" a benzinkút képes volt rólam 158 Ft-ot "legombolni", úgy is írhatnám, hogy csalt a pult mögött álló hölgy... Vagyis bűncselekményt követett el!!!

Nem a 158 Ft-tal van a bajom, hanem az elvvel... Tudniillik, ha naponta csak 200 embert vernek át ezen módszerrel és összeggel (persze, én is megnézhettem volna helyben a nyugtát, tudom), akkor cca. egymillió forintot keres havonta a kút, melynek egy része, nyilván, az alkalmazottak között kerül kiosztásra... Nos, ezért nem szoktam megkérni a kutasokat, hogy tankoljanak helyettem, és azt hiszem, ezt a szokásomat a jövőben is megtartom...

Egyetlen kérdésem: másokat is hasonlóan nyíltan szoktak átb***szni a benzinkutasok??? (Természetesen, tisztelet a kivételnek, mint minden egyéb esetben is...)

Szerző: építészke  2011.01.08. 18:55 Szólj hozzá!

Címkék: kocsi december autópálya kérdés szokás matrica benzin nyugta alkalmazott omv bűncselekmény kút tankolás csal kivétel vásárol kerepesi út átver keresztúri út alpesi diesel

A bejegyzés trackback címe:

https://mystories.blog.hu/api/trackback/id/tr382570250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása