Egészen békésen haladtunk az M1-es autópályán ma délután Budapest felé, amíg egy idióta paraszttal nem találkoztunk...

Éppen a belső sávban haladtunk, amikor egy Opel Vivaro tökölni kezdett a külsőben... Többször is használta az irányjelzőjét, mert az előtte haladó kocsit szerette volna megelőzni... Igaz, ezt egyszer sem tette, még a sávváltás esetleges megkezdését sem kezdeményezte... Lassan mellé értem, elmentem mellette, majd ő kivágott mögöttem... És ekkor jött a meglepetés!!! Egész egyszerűen levillogott a reflektorával...

Általában nem szeretem, ha kopasz, idióta parasztok levillognak az autópályán, csak azért, mert neki több tízmilliós autójuk van... Ha én is éppen előzés közben vagyok, akkor semmiképpen sem tudok (és fogok) visszatérni a külső sávba, hiába "veri a nyálát" az összelopott autójában a bőrdzsekis bugyuta barom... Megjegyzem, emberünk is bőrdzsekis volt, kopasz és ukrán... Legalábbis, a rendszáma alapján ez vélelmezhető, igaz, hogy az Opel rendszámtáblája Mitsubishi-s volt, és a hátsó ajtón egy utazási irodát reklámozott... Természetesen, ukránul...

Nos, én semmiképpen sem utaznék velük sehova, a fiatalember figyelmét pedig szeretném felhívni a magyarországi közlekedési szabályokra... Azt javasolnám neki, hogy menjen vissza Ukrajnába, és ott virgonckodjon az utakon, a magyar autósokat pedig hagyja békésen gurulni az autópályákon...

Szerző: építészke  2011.11.13. 19:43 Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés utazás magyarország ukrajna rendszám autó kopasz szabály idióta bejegyzés autópálya opel mitsubishi iroda paraszt előzés sáv megjegyzés reflektor bőrdzseki

A bejegyzés trackback címe:

https://mystories.blog.hu/api/trackback/id/tr703323462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása